Ranking af koncern-hjemmesider
Jeg er i fuld gang med de sidste dele af Bysteds årlige analyse af de største danske børsnoterede virksomheders online-kommunikation. Analysens resultater offentliggøres på Bysteds gå-hjem-møde den 26. maj 2011, samt i den rapport, der udleveres på mødet. For tiden er analysen til "høring" hos de virksomheder (large cap), der indgår i analysen.
Analysens fokus er tilpasset noget siden sidste år. Interaktion og brugeroplevelse fylder noget mere i vurderingen, ligesom kommunikationen om CSR relaterede emner har fået vægt. Det er dog stadig den investor-rettede kommunikation, som har det altaføgrende fokus. Det er således også denne målgruppe, der typisk prioriteres højest på virksomhedernes koncernhjemmesider (.com).
Man komme gratis med til gå-hjem-mødet ved at tilmelde sig på Bysteds web. Tjek bysted.dk/arrangementer.
Etiketter: Bysted, csr, investor relations, kommunikationsstrategi, web
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home